Musím dodržať presný čas na check-in a check-out?
Pokiaľ vám nevyhovujú časy check-inu (15:00) alebo check-outu (10:00), je možné ich upraviť po predchádzajúcej telefonickej dohode na čísle +421 902 341 013. Primárne však záleží na vyťaženosti daného izby.
Kde zaparkujem auto a koľko parkovanie stojí?
Svoje auto môžete zaparkovať priamo pri penzióne na vyhradenom parkovisku, ktoré je nepretržite strážené kamerovým systémom. Cena za parkovanie je zahrnutá v cene za pobyt.
Možno si pred check-inom uschovať v penzióne batožiny?
Ak si želáte ešte pred ubytovaním uschovať v penzióne vaše batožiny, kontaktujte nás prostredníctvom telefónu na čísle +421 902 341 013.
Nachádza sa v penzióne recepcie?
Recepcii u nás nenájdete. S vašimi potrebami sa však môžete obrátiť na správcu, ktorý sa zároveň postará o vaše ubytovanie. Kontaktovať ho môžete na čísle +421 902 341 013.
Kde môžem odložiť topánky, lyže a oblečenie?
Po príchode do penziónu majú hostia k dispozícii vlastné skrine v priestorach šatne (vždy jedna pre apartmán) slúžiace pre odloženie vonkajšie obuvy, oblečenia a lyží. Počas zimných mesiacov je k dispozícii aj sušiak obuvy. Vo vnútorných priestorach penziónu musia hostia používať iba vlastnú domácú obuv.
Je v priestoroch penziónu povolené fajčiť?
V celom areáli penziónu je prísny zákaz fajčenia. Ak by došlo k porušeniu dohodnutých podmienok, môže dôjsť k ukončeniu pobytu.
Sú v apartmánoch povolené zvieratá?
V žiadnom z našich apartmánov nie sú povolené zvieratá. Vaše miláčikov preto, prosíme, nechajte doma.
Akou formou prebieha raňajky a je zahrnutá v cene pobytu?
Raňajky prebieha formou bufetu, a to každý deň od 7:30 do 09:30. Cena jednej raňajky činí 6 euro.
Môžem dodatočne prihlásiť ďalšieho hosťa?
V prípade, že Vás počas pobytu plánuje niekto navštíviť, máte povinnosť toto oznámiť správcovi areálu na čísle +421 902 341 013. Ak by došlo k zisteniu nečakaného hosťa, môže dôjsť k ukončeniu pobytu.
Je k dispozícii Wi-Fi?
V celom areáli penziónu sa môžete pripojiť k bezplatnej Wi-Fi sieti.
Môžete mi vystaviť doklad o príjme?
Doklad o príjme na rozdiel od faktúry nevystavujeme automaticky, ale na požiadanie, a to na mieste.
Ako si môžem rezervovať ubytovanie?
Rezerváciu možno vykonať priamo tu na našom webe či v rámci služieb Airbnb.com alebo Booking.com. Rovnako tak si môžete ubytovanie zarezervovať po telefóne na čísle +421 911 646 465.
Akými spôsobmi je možné zaplatiť ubytovanie?
Ubytovanie sa platí na mieste v hotovosti po predchádzajúcom uhradení zálohy.
O čo sa musím postarať pred príchodom do penziónu?
Po zarezervovaní pobytu je nutné zaplatiť zálohu prevodom na účet. Detaily týkajúce sa platby nájdete v e-mailu s potvrdením rezervácie.
Môžem rezerváciu zrušiť a požiadať o vrátenie peňazí?
Rezerváciu je možné zrušiť telefonicky na čísle +421 911 646 465. Ak tak urobíte do 30 dní pred pobytom, záloha sa vracia. V opačnom prípade nie.
Nedostal som potvrdenie rezervácie, čo mám robiť?
Ak vám do niekoľkých minút po online rezerváciu neprišiel e-mail s jej potvrdením, obráťte sa na nás prostredníctvom telefónu alebo elektronickej pošty.